Retour- en teruggavebeleid
Indien u, om welke reden dan ook, niet tevreden bent over een product of dienst dat u bij ons online of op locatie gekocht heeft, dan kunt u deze binnen 10 dagen na bestelling van het product of dienst naar ons retourneren of annuleren.
Neem altijd eerst contact met ons op alvorens u een retourzending wilt doen. Stuur hiervoor een e-mail naar info@smarthome365.nl. Vermeld hierin duidelijk uw naam, besteldatum en bestelnummer. Na beoordeling en goedkeuring van uw retouraanvraag ontvangt u van ons een retournummer. U dient het product dan degelijk verpakt en voldoende gefrankeerd naar ons te zenden:
De kosten en het risico van de retourzending zijn voor rekening van de verzender. Na ontvangst en controle van uw retourzending of annulering zal het factuurbedrag excl. verzendkosten, pintoeslag en/of installatiekosten aan u worden teruggeboekt, mits het product uiteraard nog in nieuwstaat verkeert. SmartHome365 behoudt het recht om slechts een gedeelte van het factuurbedrag te crediteren, wanneer de dienst reeds afgenomen is en/of het product reeds gebruikt of beschadigd is.