Bespaar nu tot €100,- op Nest en Nuki Pro services!WEBSHOP

Retour- en teruggavebeleid

Indien u, om welke reden dan ook, niet tevreden bent over een product of dienst dat u bij ons online of op locatie gekocht heeft, dan kunt u deze binnen 10 dagen na bestelling van het product of dienst naar ons retourneren of annuleren.

Neem altijd eerst contact met ons op alvorens u een retourzending wilt doen. Stuur hiervoor een e-mail naar info@smarthome365.nl. Vermeld hierin duidelijk uw naam, besteldatum en bestelnummer. Na beoordeling en goedkeuring van uw retouraanvraag ontvangt u van ons een retournummer. U dient het product dan degelijk verpakt en voldoende gefrankeerd naar ons te zenden:

SmartHome365
o.v.v. retournummer
Schepen van Durenlaan 3
5673 BJ Nuenen
The Netherlands

De kosten en het risico van de retourzending zijn voor rekening van de verzender. Na ontvangst en controle van uw retourzending of annulering zal het factuurbedrag excl. verzendkosten, pintoeslag en/of installatiekosten aan u worden teruggeboekt, mits het product uiteraard nog in nieuwstaat verkeert. SmartHome365 behoudt het recht om slechts een gedeelte van het factuurbedrag te crediteren, wanneer de dienst reeds afgenomen is en/of het product reeds gebruikt of beschadigd is.

Specifieke vragen?

Heb jij specifieke vragen of kunnen wij je ergens mee helpen? Bel de klantenservice: +31 (0)40 2120039

Language »